آرادان- امام جمعه آرادان گفت: نیروهای مسلح ایران به نقطه نقطه خاک اسرائیل دسترسی دارند و اگر غلطی از سوی این رژیم منحوس سر بزند، خاک آن را زیر و رو خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن اشاره به سالروز اعتراض امام (ره) علیه کاپیتولاسیون در چهارم آبان ماه بیان کرد: کاپیتولاسیون تحقیر تمام معنای ملت ایران بود و امام (ره) به عنوان یک شخصیت بزرگ و یک رهبر آگاه و یک مجتهد و یک فقیه دلسوزی که می‌خواهد مردم و هم میهنانش استقلال و آزادی شأن را از دست ندهند، به اعتراض و مخالفت برخاست.

وی با بیان اینکه کاپیتولاسیون این بود که جنایت کاران آمریکایی که هزاران نفرشان در دوران طاغوت در کشورمان در سمت‌های مختلف بودند هر جرمی که مرتکب می‌شدند، دولت ایران و قوه قضائیه ایران حق ندارد به آنها کاری داشته باشد، بیان کرد: اگر آمریکایی ظلم و غارت و تجاوز و قتلی که می‌کرد، آمریکا می‌بایست به آن رسیدگی می‌کرد و این خفت بار بود.

دشمن خار و ذلیل شده است

امام جمعه آرادان با بیان اینکه آمریکایی‌ها جنایت‌های بسیاری می‌کردند، گفت: ما با انقلاب اسلامی پای آمریکا را از کشورمان قطع کردیم و حالا کار آمریکایی‌ها به جایی رسیده که قایق‌های تندروی نیروهای مسلح اخطار به آنها می‌دهند، از ترس متواری می‌شوند.

شریفی نیا با بیان اینکه ما آمریکا را خار و ذلیل کردیم و نیروهای مسلح ما افسران و درجه داران عالی رتبه آمریکا را روی ناوها خوابانده و دست‌هایشان را به نشانه بالا بردند، گفت: امروز ایران اسلامی از بردگی زمان طاغوت خارج و در اوج عزت قرار دارد.

وی با بیان اینکه امروز برخی افراد که منافق هستند، دل مردم را خالی می‌کنند، افزود: این گروه مدام می‌گویند که آمریکا و اسرائیل در حال حمله است در صورتی که اینها همگی جنگ روانی و شایعه پراکنی و اختلاف افکنی است و این منافقان می‌خواهند کاری کنند که مردم به فروشگاه‌های هجوم بیاورند و اجناس را احتکار کنند و اقتصاد فلج شود و کار منافقان همین است.

آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند

امام جمعه آرادان با بیان اینکه مردم ما باید مطمئن باشند که آمریکایی‌ها و اسرائیل در این ۴۵ سال هیچ غلطی نتوانسته‌اند کنند و من بعد هم نخواهند توانست، بیان کرد: نقطه به نقطه اسرائیل توسط نیروهای مسلح ما شخم خواهد خورد اگر این رژیم منحوس و آمریکا کاری کنند.

شریفی نیا با اشاره به شهادت شهید صفی الدین، بیان کرد: راه مبارزه ما از شهادت می‌گذرد و ملتی که شهادت دارد طبق اعلام امام (ره) اسارت ندارد و زیر بار بردگی نخواهد رفت اما دشمنان احمق فکر کرده اند که با شهادت چهره‌ها می‌توانند مقاومت را به پایان برسانند.

وی با بیان اینکه شهادت شهید سنوار جبهه شرارت را رسوا کرد، بیان داشت: ملت‌ها به زودی نابودی اشغال گران را جشن خواهند گرفت کما اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اگر شهید نصرالله و صفی الدین جسم شأن نیست، روح شأن حاضر است و پیروزی از آن مقاومت است.