بردسکن- فرماندار شهرستان بردسکن گفت: به‌منظور دستیابی به آمار و آخرین وضعیت کشاورزی سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳، از ۱۲ آبان به مدت ۴۵ همزمان با سراسر کشور در شهرستان بردسکن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دهقان زاده ظهر جمعه در حاشیه خطبه‌های نماز با اشاره به اهمیت داشتن آمار و اطلاعات درست و دقیق جهت برنامه‌ریزی‌ها، اظهار کرد: با توجه به اینکه عمده فعالیت مردم استان و شهرستان کشاورزی است، جهت توسعه کشاورزی نیازمند برنامه‌ریزی هدفمند براساس آمار دقیق و مستند خواهیم بود.

فرماندار شهرستان بردسکن افزود: سرشماری عمومی کشاورزی به‌منظور دستیابی به آمار و آخرین وضعیت کشاورزی هر ده سال یک بار انجام می‌شود، این سرشماری از ۱۲ آبان ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور به مدت ۴۵ روز در شهرستان بردسکن نیز آغاز می‌شود.

وی سرشماری کشاورزی را یک ضرورت دانست و گفت: در جهت پاسخگویی به نیازهای کشاورزان و برنامه‌ریزی درست جهت هدایت صحیح و هدفمند فعالیت کشاورزی نیازمند آمار دقیق هستیم.

دهقان زاده با تأکید بر همکاری شهروندان در این سرشماری بیان کرد: پرسش‌های مربوط به سرشماری کشاورزی صرفاً در تهیه آمارهای کلی و شناسنامه عمومی کشاورزی هر شهرستان استفاده می‌شود و محرمانه خواهد بود لذا مردم و کشاورزان شریف به‌صورت دقیق پاسخگوی پرسش‌ها باشند و همکاری لازم را به عمل‌آورند و به شایعات در این حوزه توجه نکنند.