رئیس رسانه ملی از خون ده‌ها شهید خبرنگار در فلسطین و لبنان نوشت که سلاح قلم و کاغذشان ویرانگرتر از گلوله‌ها و موشک‌هاست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی رئیس صداوسیما در پیامی در صفحه اجتماعی خود به شهادت خبرنگاران در اثر حمله رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

متن کامل پیام رئیس سازمان صداوسیما به شرح زیر است:

«باسمه تعالی حمله ددمنشانه و هدفمند دشمن زبون صهیونی به خبرنگاران در جنوب لبنان و شهادت سه همکار عزیز رسانه ای را تبریک و تسلیت می گویم. این رخداد بار دیگر نشان داد رسانه های جریان مقاومت با قرار گرفتن در نقطه درست تاریخ، ضمن روایت ایستادگی دلیرانه مجاهدان فی سبیل الله چنان عامل رسوایی جانیان صهیونی و حامیان غربی شان شده اند که دشمنان آنها را هدف قرار می دهند تا صدای حقیقت و تصویر واقعیت آنچه در لبنان و سرزمین های اشغالی رخ می دهد خاموش کنند. اما زهی خیال باطل، چون خون ده‌ها شهید خبرنگار در فلسطین و لبنان که تنها سلاح شان دوربین، میکروفن، قلم و کاغذ است حقیقتاً ویران گرتر از گلوله ها و موشک ها خواهد ماند و بساط دروغ و تحریف دشمن صهیونی ظالم و وحشی و جنایتکار را برخواهد چید. بی شک مسیر روشن رسانه های مقاومت با درخشش ستارگان نورانی شهیدان خبرنگار پرفروغ تر از همیشه تلالویی ابدی خواهد داشت.»

در نتیجه بمباران محل اقامت خبرنگاران المیادین و المنار در منطقه حاصبیا در جنوب لبنان در بامداد جمعه (۴ آبان) توسط هواگردهای ارتش رژیم صهیونیستی، غسان نجار و وسام قاسم تصویربردار و محمد رضا تکنیسین پخش، از ۲ شبکه المیادین و المنار به شهادت رسیدند.