قزوین- امام جمعه خاکعلی گفت: نام امریکا و اسراییل با جنایت عجین شده و آنچه امروز در غزه و لبنان می بینیم خصلت درونی این دو نظام و رژِیم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مرتضی فاطمیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر خاکعلی با اشاره به سالروز قیام امام خمینی (ره) علیه قانون کاپیتولاسیون اظهار کرد: ۴۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند و می‌خواستند با تصویب این قانون هر جنایتی را که مرتکب شدند دستگاه قضایی ایران مسئله قضاوت درباره آن را به محاکم قضایی آمریکا ارجاع دهد.

وی افزود: امام خمینی (ره) با افشاگری این خیانت باعث شد که رژیم ستم شاهی و قوه مقننه این قانون را پس بگیرد و این اقدام امام خمینی (ره) آغازگر یک اتفاق بزرگ بر علیه رژیم ستمشاهی بود.

امام جمعه خاکعلی با اشاره به طرح ادعای بی اساس دولت امارات درباره سه جزیره ایرانی بیان کرد: این ادعای واهی کذب محض و در ادامه سیاست‌های استعماری انگلستان و شرکای اروپایی و آمریکایی اش است که زمانی که خاندان منحوس پهلوی در موضوع ضعف قرار داشت، استعمار انگلیس بر روی جزایر سه گانه دست گذاشته بود تا جدایی بحرین را به ما تحمیل کند.

وی در پایان یادآور شد: نام امریکا و اسراییل با جنایت عجین شده و آنچه امروز در غزه و لبنان می بینیم خصلت درونی این دو نظام و رژِیم است.