دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و ملوان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و ملوان در هفته نهم لیگ برتر امروز جمعه ۴ آبان با قضاوت حسین زیاری رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به سود مس به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژادمهدی، مهدی زاده، حسن جعفری، کوفی شولز، علی شجاعی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، سپاستین اسپاهیو، عیسی مرادی

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، محمدرضا رضایی، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، سامان تورانیان، نیما انتظاری (کارت زرد)، امید نورافکن، سجاد بازگیر، محمد عمری، رضا غندی‌پور (کارت زرد)

بازیکنان مس بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۶ اولین حمله این تیم شکل گرفت که با خروج به موقع دروازه‌بان ملوان دفع شد.

حملات مس ادامه دار بود و در دقیقه ۹ فرشید باقری با ضربهدای زیبا دروازه فرعباسی را تهدید کرد که با واکنش خوب این دروازه‌بان همراه شد.

تیرک مانع از گلزنی عمری

در دقیقه ۱۱ اولین حمله ملوان نزدیک بود اولین گل بازی را برای این تیم به همراه داشته باشد، محمد عمری پا به توپ به سمت دروازه مس حرکت کرد که ضربه او پس از برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

فرعباسی نجات دهنده دروازه ملوان

بازیکنان مس در دقیقه ۲۶ حمله‌ای را به سمت دروازه ملوان تدارک دیدند که عیسی مرادی در ممصافی تک به تک با فرعباسی قرار گرفت که دروازه‌بان ملوان او را در به ثمر رساندن گل ناکام گذاشت.

در دقیقه ۳۹ و این بار نوبت به اسپاهیو رسید تا دروازه ملوان را تهدید کند اما ضربه او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

با شروع نیمه دوم بازیکنان ملوان روی اشتباه بازیکنان مس فرصت این را داشتند تا به گل اول دست یابند اما توپ راهی کرنر شد.

خونسردی باقری و گل اول برای مس

در دقیقه ۶۹ پنالتی برای مس رخ داد و فرشید باقری توانست با خونسردی تمام گل برتری مس را به ثمر برساند.

گل تساوی ملوان در وقت‌های اضافه

روی اشتباه بازیکنان مس در دقیقه ۵+ ۹۰ پنالتی برای ملوان رخ داد که محمد عمری موفق شد گل تساوی را بری تیمش به ثمر برساند.