اراک- مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی گفت: نخستین دوره جامع آموزشی رسانه دانشجویی با عنوان《رسانه شو》ویژه دانشگاه‌های اراک در این مرکز برگزار شد.

هادی ساجدی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره جامع آموزشی 《رسانه شو 》با حضور ۲۵ نفر در راستای توانمندسازی و ارتقا دانش رسانه‌ای دانشجویان همچنین تشکیل شبکه منسجم رسانه‌ای در سطح دانشگاه‌های اراک برگزار شد.

مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه ماهور افزود: با توجه به استعداد و پتانسیل خوب مجموعه دانشجویی در حوزه رسانه بیان کرد: برای اولین بار دانشجویان دانشگاه‌های اراک، آزاد اسلامی، پیام نور، علمی و کاربردی، صنعتی و فرهنگیان این شهر در قالب بورسیه مرکز رسانه مشارکت کردند که در پایان این دوره افراد در قالب تیم‌های رسانه‌ای مختلف گروه بندی خواهند شد.


وی با اشاره به برگزاری دوره جامع آموزشی 《 رسانه شو》در مرکز ماهور اراک، افزود: این دوره ۲ روزه در قالب بورسیه مرکز رسانه ماهور و با هدف ایجاد گروه‌های رسانه‌ای توانمند در سطح دانشگاه‌ها برگزار شد که پس از این دوره دوره‌های تخصصی و عملی اجرا خواهد شد که این تعامل و ارتباط افراد با مرکز رسانه از طریق پروژه‌ها، دوره‌های آموزشی و رویدادهای مختلف حفظ خواهد شد.

لازم به ذکر است در این دوره کلاس‌های آموزشی عکاسی، فیلم برداری، گرافیک (پوستر، فتوشاپ، اینفو)، تدوین، مدیریت شبکه‌های اجتماعی با تعامل و هم‌افزایی مرکز ماهور و خانه خلاقیت و نوآوری مهر (مدرسه مهرینو) برگزار شد.