اسلامشهر- یکی از نمایندگان مردم تهران، اسلامشهر،ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی دفتر مجمع نمایندگان در اسلامشهر افتتاح می شود.

محمد سراج در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شمارش معکوس افتتاح و آغاز بکار دفتر مجمع نمایندگان در اسلامشهر و انتخاب خود به عنوان نماینده معین اظهار کرد: با تصمیم مجمع نمایندگان تهران، هر یک از حوزه‌های انتخابیه تهران در تقسیم بندی صورت گرفته دارای نمایندگان مقیم شده است و بنده به عنوان نماینده مقیم برای اسلامشهر انتخاب شده ام.

وی گفت: پس از افتتاح دفتر مجمع نمایندگان در اسلامشهر، نظام مسائل این شهرستان منسجم‌تر پیگیری خواهد شد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: در اولین قدم علیرضا علیمیرزایی از مدیران باتجربه، توانمند و مردمی اسلامشهر به عنوان مسئول دفتر مجمع نمایندگان در اسلامشهر منصوب شد، که زمینه ساز کارآمدتر شدن دفتر ارتباطی نمایندگان و ارتباط مؤثر با شهروندان و مسئولین شهرستانی خواهد شد.

سراج همچنین با اشاره به بازدید میدانی صبح جمعه چهارم آبان ماه سه نماینده مجلس از یک پروژه نیمه تمام آبفای روستایی و حضور در محل بیمارستان ۴٠٠ تختخوابی دولتی اسلامشهر که در مراحل پایانی است، گفت: تصمیم بر آن است که در قالب مجمع نمایندگان تهران، علاوه بر بهره جستن از ظرفیت نمایندگان مجلس در گره گشایی از مشکلات و نیازهای اسلامشهر، چالش‌ها و مطالبات موجود نیز توسط نمایندگان از طریق کمیسیون‌های مجلس پیگیری خواهد شد.

گفتنی است در بازدید میدانی روز جمعه ۴ آبان ماه محمد سراج، عبدالحسین روح الامینی و علیرضا سلیمی به نمایندگی از مجمع نمایندگان حضور داشتند.