آستارا - فرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت: مرد ۴۳ ساله ای در آستارا که قصد خودکشی داشت با حضور به موقع و مشاوره پلیس نجات پیدا کرد.

سرهنگ مرتضی احدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اقدام به خودکشی آقای ۴۳ ساله از روی ساختمان ۸ طبقه نیمه کاره در خیابان فارابی، بلافاصله مأموران پلیس در محل حاضر شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل بلافاصله با هوشیاری وارد عمل شده و با شیوه‌های پلیسی و روانشناختی و با صحبت با فرد مذکور که درخواست حضور همسر و دختر خردسال خود را داشت با هماهنگی‌های لازم مقدمات حضور خانواده وی را در محل فراهم نموده و جوان ۴۳ ساله را که به دلیل اختلافات خانوادگی قصد پرت کردن خود از روی ساختمان را داشته از اقدام خود منصرف و با حضور نیروهای اورژانس اجتماعی با سلامتی به آغوش گرم خانواده بازگرداندند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در پایان ضمن قدردانی از تلاش همکاران انتظامی، آتش نشانی و اورژانس اجتماعی این عمل نوع دوستانه و خدا پسندانه آنها، گفت: پلیس در همه حال و در هر زمان حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و شبانه روز در جهت تأمین امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد.