خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: احتمالاً در یک جایگاهی یک نفر به کادر فنی تیم اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی عصر جمعه در جمع خبرنگاران لرستان در سخنانی با اشاره به روند بهبود تیم خیبر اظهار داشت: چیزی که از بازیکنان و مجموعه باشگاه دیدم هرجایی برای ساخته شدن در بهترین شکل فرصت می‌خواهد و قطعاً مالک محترم و ساختار باشگاه باید در میان مدت این موضوعات را حل کند. اتفاقاً خیلی نگاه مالک باشگاه بلند است و به دنبال اهداف عالی در فوتبال ایران هستند.

هرکسی در چارچوب قرار نگیرد در تیم حضور نخواهد داشت

وی در مورد هماهنگی بازیکنان هم تصریح کرد: وقتی رأس مجموعه اعم از مالک، مدیرعامل و سرمربی نگاه‌شان این است باید زیرمجموعه هم تحت فرمان رأس باشد، هرکسی در شرح وظایف کار نکند از جمع جدا می‌شود؛ من از روز اول بی تعارف به بازیکنان گفتم که یک هدف را دنبال می‌کنیم، شاید زمان بخواهیم ولی پله پله هر مرحله خواسته‌ها را می‌گوئیم و هرکسی در چارچوب قرار نگیرد قطعاً در این جمع حضور نخواهد داشت.

دقیقی ادامه داد: ولی من فعلاً بچه‌ها را خیلی خوب دیدم، در کارم با کسی تعارف ندارم و قبلاً هم ثابت کرده‌ام؛ چارچوبی که با مالک محترم جمع بندی و تعریف کردیم اگر درست رعایت شود باید همه بازیکنان هم در این مسیر قرار بگیرند.

در پنجره نقل و انتقالاتی باید حتماً تیم تقویت شود

وی در مورد تغییرات کادر فنی هم گفت: احتمالاً در یک جایگاهی یک نفر به ما اضافه شود.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در پاسخ به سوالی پیرامون خلأ مهاجم نوک در بازی‌های گذشته تیم خیبر هم یادآور شد: من روی پست حرف نمی‌زنم چون بازیکنانی که در هر پست دارم اعتقاد دارم خیلی جای پیشرفت و شرایط بهتری دارند ولی قطعاً در فرصتی که به دست می‌آوریم در پنجره نقل و انتقالاتی باید حتماً تیم تقویت شود.

دقیقی توضیح داد: یک وقتی من به عنوان مربی نمی‌توانم با یک بازیکن با شرایط اخلاقی و فنی خاصی کار کنم و یک وقتی بازیکن نمی‌تواند. قطعاً ما نیاز به تقویت تیم داریم و با مالک محترم به جمع بندی رسیدیم که در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل بتوانیم تیم را تقویت کنیم و در سال دوم با اهداف بلندتر گام برداریم.