هزاران یمنی با برگزاری راهپیمایی در صنعا و چند استان دیگر این کشور، بار دیگر حمایت خود را مردم و مقاومت غزه و لبنان اعلام و بر تداوم عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، مردم یمن در صنعا و سایر استان‌های این کشور با برگزاری راهپیمایی میلیونی بار دیگر بر حمایت خود از مردم و مقاومت غزه و لبنان تأکید کردند.

یمنی‌ها در این راهپیمایی که در پنجاه و پنجمین هفته متوالی با شعار «وفاداری به رهبران شهید ... با غزه و لبنان تا پیروزی» برگزار شد، پرچم‌های فلسطین و لبنان و تصاویر رهبران شهید محور مقاومت را به اهتزار درآوردند.

این راهپیمایی علاوه بر میدان السبعین صنعا در استان‌های صعده (۲۴ میدان)، الجوف (۲۶ میدان)، ذمار(۱۵ میدان)، تعز (۱۳ میدان)، عمران، الضالع، الجوف،ریمه، البیضاء، اب، لحج، المحویت و مأرب برگزار شد.

راهپیمایان در بیانیه پایانی خود شهادت شیخ «هاشم صفی الدین» معاون اجرایی دبیرکل حزب الله لبنان را به حزب الله و مردم لبنان و ملت های عربی و اسلامی تسلیت گفتند و اعلام کردند: با شهید صفی الدین و همه رهبران شهید پیمان می بندیم که راهشان را تا پیروزی ادامه خواهیم داد. همچنین به دشمن جنایتکار صهیونیستی هشدار می دهیم که اگر تصور می کند با هدف قرار دادن رهبران جهاد و مقاومت می تواند اراده ما را بشکند و روحیه ما را تضعیف کند، در توهم به سر می برد.

در ادامه بیانیه مردم یمن آمده است: به امت های عربی و اسلامی هم می گوییم که دشمن طمع خود را برای سیطره بر شما و به برگی کشاندنتان پنهان نمی کند و از ادعا درباره آنچه «اسرائیل بزرگ» می خواند، دست بر نمی دارد.

آنها همچنین به همه رزمندگان مقاومت در میادین مبارزه و جهاد ادای احترام کرده و تأکید کردند که در مسیر حق ثابت قدم باقی خواهند ماند و پرچم جهاد را برافراشته نگه می دارند و برای مقابله با تنش‌آفرینی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی به هر بهایی آماده هستند.