سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه در پی وقوع سیلاب در محور میامی به ری آباد ۲۰۰ نفر امداد رسانی شدند، گفت: این افراد در مساجد روستاهای میامی اسکان یافتند.

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در پی بارش باران، وقوع سیلاب و برف در ارتفاعات هلال احمر به صورت آماده باش در آمد، ابراز داشت: شدت این بارش‌ها به حدی بود که باعث مسدودی محور میامی به ری آباد شد.

وی با بیان اینکه طی این حادثه به ۱۵ نفر امداد رسانی شد، افزود: ۲۰۰ حادثه دیده نیز در مساجد روستاهای بکران، هونسان و کوهان میامی اسکان یافته و بسته‌های غذایی بین آنها تقسیم شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه در محور فولاد محله به کیاسر نیز بارش برف و بوران باعث گرفتار شدن هفت خودرو شد، ابراز داشت: به ۲۱ سرنشین این خودروها نیز امداد رسانی لازم انجام گرفت.

درخشان با بیان اینکه واژگونی ساینا در محور ایوانکی به شریف آباد حادثه تلخی را رقم زد، تصریح کرد: این حادثه دو جان باخته و دو مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: واژگونی پراید محور شهمیرزاد_ فولاد محله با چهار مصدوم و واژگونی پژو پارس محور سرخه_آرادان با سه مصدوم دیگر حوادث مهم رانندگی استان در روز جمعه بودند.