اهواز - فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: شهرداری بندرامام خمینی بی پول است و اکنون حتی برای پرداخت حقوق مشکل دارد

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون بندری جمعه شب در نشست بررسی تمهیدات بارندگی و دفع آب‌های سطحی که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، بیان کرد: پس از آب گرفتگی سال گذشته اقداماتی انجام و تمهیداتی صورت گرفت، نقاط بحرانی در شهر بندر امام خمینی، شناسایی و برای همه دستگاه‌های متولی و معین که باید از ظرفیتشان استفاده می‌کردیم تعهداتی ارائه شد که در حال انجام هستند.

بندری با بیان اینکه در شهرداری بندرامام دچار چالش جدی هستیم، گفت: شهرداری این شهر بی پول است و اکنون حتی برای پرداخت حقوق مشکل دارد، حساب‌هایشان بسته است که البته معاون عمرانی استانداری ورود مؤثری داشته و از وی خواهش داریم با دستور استاندار ورود داشته باشند تا شهرداری تعهدات خود را اجرا کند.

وی ادامه داد: سه ایستگاه پمپاژ داریم که ایستگاه‌های اصلی شهر و در اختیار شهرداری هستند، به صورت عمده نیاز دارند که هزینه‌هایی انجام شود.

فرماندار شهرستان ماهشهر با اعلام اینکه لایروبی به صورت گسترده آغاز شده است، عنوان کرد: شهرداری همه این اقدامات را با دست خالی انجام داده است.

بندری به تعهدات آبفا اشاره کرد و افزود: این دستگاه نیز کار خود را خوب انجام داده و در حال پیش روی هستند اما از آنها خواهش دارم لایروبی را با حجم بیشتری انجام دهند، همچنین یک اکیپ به تعداد اکیپ‌ها اضافه شود.

وی بیان کرد: سازمان منطقه ویژه پتروشیمی نیز تعهدات گسترده‌ای پذیرفتند، شخصی را به عنوان مسئول پای کار گذاشته تا تمام تعهدات را به موقع انجام دهند.

فرماندار شهرستان ماهشهر با بیان اینکه برای اداره کل بنادر و دریانوردی در ۲ حوزه تعهداتی ایجاد شده است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانند اقدامات را به موقع برسانند خصوصاً در مورد جاده و نقاطی که به صورت کمکی با شهرداری انجام داده اند.

بندری به اقدامات انجام شده در حوزه بنیاد مسکن اشاره کرد و افزود: یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های احداث مسکن در بندر امام را با پنج هزار مسکن داریم که عمده آنها در جاسازی بوده و برخی هم به مناطق جدیدالاحداث منتقل شده اند، از بابت این اجرای پروژه هم درگیری‌هایی داشته و تعهداتی برای بنیاد مسکن داشته ایم که کار را آغاز کرده اند اما نیاز است شتاب بیشتر شود تا کار را به موقع به سرانجام برسانیم.