ارومیه- معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی از اجرای پویش قیام طلایی در مدارس علمیه خواهران در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه مرتاض در این زمینه با اشاره به برگزاری پویش قیام طلایی در مدارس علمیه خواهران استان گفت: در قالب این پویش دهها قطعه طلا از سوی بانوان در سراسر استان جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: تاکنون سه سرویس طلا، سه عدد النگو، ۱۲ عدد سکه پارسیان، هشت عدد انگشتر، پنج قطعه گوشواره، ۶ عدد گردنبند، ۲۵ میلیون وجه نقد، ۱۰ عدد پتو و مقداری لباس در این پویش جمع‌آوری شده است.

مرتاض اضافه کرد: یکی از رسالت‌های حوزه‌علمیه خواهران عملیاتی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب به ویژه در ابعاد اجتماعی و به نمایش گذاشتن چهره‌ای از الگوی اسلامی زن در عرصه‌های مختلف است.

وی اظهار کرد: با توجه به مسائل اخیر غزه و لبنان و حمله وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به لبنان و قتل عام مردم این کشور، پویش قیام طلایی در حوزه علمیه آذربایجان‌غربی راه اندازی شده است.

معاون حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی ادامه داد: این پویش با همکاری مدیران، کارکنان و اساتید مدارس علمیه سراسر آذربایجان غربی راه‌اندازی شده و جهت کمک به مردم لبنان و غزه کمک‌های غیر نقدی مؤمنان را جمع‌آوری کرده و به جبهه مقاومت ارسال می‌کند.

مرتاض گفت: همچنین کمک‌های نقدی به شماره حسابی که دفتر رهبری اعلام کرده، در حضور اعطا کننده و خیّر واریز می‌شود.

وی افزود: وجوه نقدی، طلا، پتو و لوازم مورد نیاز آوارگان سوری، لبنانی و فلسطینی در این مراسم و همایش‌ها جمع‌آوری شده است که بعد تکمیل به جبهه مقاومت ارسال خواهد شد.