فارسان_رییس شورای اسلامی شهرستان فارسان گفت: در برخورد با فروشندگان مشروبات الکلی متأسفانه نقص قانون وجود دارد، مردم انتظار دارند که متولیان در برخورد با این موارد جدی‌تر اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهری امینی صبح امروز شنبه در دیدار اعضای شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری و رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان‌ها با فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: از ابتدای شروع به فعالیت شوراهای اسلامی ساختمان دوم نیروی انتظامی این شهرستان فارسان به کمک خیرین و کمک مسئولیت‌های اجتماعی کارخانه‌های اطراف شهرستان فارسان احداث شد که در این رابطه جا دارد از همکاری نیروی انتظامی استان نیز تقدیر شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان فارسان با اشاره به مطالبه کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان سیدالشهدای این شهرستان در خصوص عدم امنیت جانی آن‌ها، افزود: طی پیگیری شوراهای اسلامی با دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان موافقت‌ها جهت انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین این دانشگاه و نیروی انتظامی استان اخذ شده که درخواست داریم این موضوع در دستور کار نیروی انتظامی استان نیز قرار بگیرد.

وی با اشاره به موقعیت پارک قلمستان شهر فارسان ادامه داد: شهرستان فارسان یک دهم جمعیت استان را در بر دارد و اکثر برنامه‌های فرهنگی شهرستان در این پارک برگزار می‌شوند بنابراین به منظور تأمین امنیت نیاز به افزایش تعداد کادر نیروی انتظامی در این شهرستان وجود دارد.

امینی در ادامه عنوان کرد: در برخورد با فروشندگان مشروبات الکلی متأسفانه نقص قانون وجود دارد، مردم انتظار دارند که متولیان در برخورد با این موارد جدی‌تر و با جریمه بالاتر اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان فارسان خاطرنشان کرد: در جشنواره اقوام ایران زمین خوشبختانه همایش نه به تفنگ برگزار شد و مورد استقبال کلیه اقوام کشور قرار گرفت.