بیجار-رئیس تبلیغات اسلامی بیجار گفت: گفتمان های دینی نقش مهم و تاثیر گذاری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

حجت الاسلام سعد الله جمادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به همت سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های فرهنگی قابل توجه و متعددی طراحی، مدیریت و اجرا شده که نقش مهم و تأثیرگذاری در رسیدن به اهداف مورد نظر داشته است اما در این میان یکی از طرح‌های مهم این سازمان طرح گفتمان‌های دینی بوده که نقش تأثیر گذاری بر مخاطب داشته است.

وی افزود: همزمان با نیمه دوم سال جاری گفتمان دینی ویژه دانشجویان در سطح دانشگاه‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جمادیان گفت: ایجاد فضای مناسب و امن برای طرح پرسش‌های مخاطبین، تعمیق مبانی نظری، اعتقادی و ارزشی مخاطبین به واسطه زدودن زنگار شبهات به روش چهره به چهره، بسترسازی مناسب برای ایجاد تعامل میان جوانان و نوجوانان و اساتید حوزه و دانشگاه از جمله اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی است.

وی تاکید کرد: تقویت هویت دینی و فرهنگی در نسل جوان و ایجاد بینش و توانایی تحلیل در رویدادهای فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی از دیگر اهداف مهم برگزاری گفتمان‌های دینی است.

حجت الاسلام جمادیان به موضوعات این گفتمان‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: این گفتمان‌ها پیرامون موضوعات حجاب و عفاف، آسیب‌های فضای مجازی، امر به معروف و نهی از منکر، نماز، تهاجم فرهنگی، سیمای خانواده فاطمی، رسالت مادران در تربیت نسل صالح و غیره برگزار می‌شود.