بندرعباس- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: دشمن صهیونیستی از عظمت جبهه مقاومت در وحشت است و گمان می‌کند با حذف افراد، قادر به توقف مقاومت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی، اظهار کرد: امروز مقاومت در منطقه درخت تناوری است که با مجاهدت بزرگانی چون هاشم صفی الدین ریشه دوانده و دشمن صهیونیستی از عظمت آن در وحشت است و گمان می‌کند با حذف افراد، قادر به توقف مقاومت خواهد بود اما غافل است که این راه مستحکم‌تر ادامه دارد.

وی افزود: شهید یحیی سنوار نیز سالیان سال شرافتمندانه و خستگی‌ناپذیر در میدان مبارزه با رژیم جعلی و تروریست اسرائیل، جانفشانی کرد و در دوران بیش از دو دهه اسارت خویش در بندهای رژیم جنایتکار و قاتل صهیونی، با ذکاوت و مجاهدت هوشمندانه سازمان رزم جنبش حماس را برای مبارزه با دشمن اعتلا بخشید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم در ادامه تصریح کرد: این شهید در نهایت امر با طرح ریزی عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی، نقطه عطف منطقه را رقم زد و ضربه‌ای جبران ناپذیر بر موجودیت این رژیم سراسر نحس وارد کرد و با گذشت بیش از یک سال از این عملیات افتخار آمیز در میدان جهاد پس از مقام والای جانبازی، به فیض شهادت نائل آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس در ۴ مهرماه بیان کردند: «حکم قطعی شرعی این است که بر همه واجب است تلاش کنند، کمک کنند و فلسطین را به مسلمان‌ها، به صاحبان اصلی‌اش برگردانند؛ مسجدالاقصیٰ را برگردانند.» و همچنین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در هفتم مهر ماه در پیامی برای ملت لبنان تاکید کردند: «بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند.» لذا بر همه ما واجب است که به ندای فرمانده کل قوا لبیک بگوییم تا حرف ایشان بر زمین نماند و مردم لبنان را یاری رسانیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: بدون تردید جهان به زودی شاهد زوال و نابودی رژیم سفاک، حقیر و جعلی اسرائیل به‌عنوان محور و مرکز شرارت‌های منطقه و جهان اسلام خواهد بود و روز پایان این باند جنایتکار و غده سرطانی که در حال دست و پا زدن در باتلاق سردرگمی است به زودی فراخواهد رسید.