شهریار- شهردار صباشهر با اشاره به قرار گرفتن واحدهای ضایعاتی زیر ذره بین مدیریت شهری گفت: مطالبات مردم پیگیری و طی روزهای اخیر ۲۰ واحد غیرمجاز فروش ضایعات در محور نسیم شهر-صباشهر پلمب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد برنجی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، از توجه جدی مدیریت شهری صباشهر به جمع آوری واحدهای غیرمجاز ضایعاتی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: نظر به مطالبه مردم در خصوص ایجاد مزاحمت این واحدها برای شهروندان، شهرداری صبا شهر با دستور دادستانی شهریار به موضوع ورود کرده است.

برنجی با اشاره به صدور احکام پلمب در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها که وظیفه آن پیشگیری از تأسیس و گسترش و همچنین ساماندهی مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده سطح شهر است، گفت: طی روزهای اخیر، با همکاری بسیار خوب فرماندهی انتظامی شهریار و کلانتری صباشهر بیش از ۲۰ واحد غیر مجاز فروش ضایعات در محور نسیم شهر-صباشهر پلمب شده است.

شهردار صباشهر با تاکید بر اینکه واحدهای ضایعاتی زیر ذره بین مدیریت شهری قرار دارند، عنوان کرد: روند پلمب این واحدها به هیچ عنوان در شهرداری متوقف نخواهد شد و طی روزهای آتی نیز تعداد دیگری از این واحدها تعطیل می‌شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: آرامش و آسایش شهروندان، خط قرمز مدیریت شهری صبا شهر است و با توجه به اینکه فعالیت‌های واحدهای صنفی غیرمجاز ضایعاتی سبب وضعیت نامناسب، چهره زشت در محلات، ایجاد مشکلات زیست محیطی، ترافیکی و تبعات اجتماعی می‌شود به طور جدی با آنان برخورد می‌شود.