گرگان-استاندار گلستان گفت: با همدلی که در بین نیروهای مسلح در کنار دیگر دستگاه های داشتند ما شاهد بودیم در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ بسیاری از شهرهای گلستان از وضعیت سفید برخوردار بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه صبح شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گلستان با اشاره به وجود هم افزایی در بین نمایندگان قوای سه‌گانه، نیروهای مسلح و نیروهای نظامی و امنیتی و شورای اطلاعاتی گلستان اظهار کرد: با این همدلی که در بین دستگاه وجود دارد ما شاهد اتفاقات خوبی در استان بودیم.

وی افزود: با همدلی که در بین نیروهای مسلح در کنار دیگر دستگاه‌های داشتند ما شاهد بودیم در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ بسیاری از شهرهای گلستان از وضعیت سفید برخوردار بود.

حیدر آسیابی هم در ادامه این مراسم سازمان نیروهای مسلح را یکی از مهم‌ترین سازمان‌های زیرمجموعه قوه قضائیه دانست و اظهار کرد: این سازمان به عنوان تنها مرجع اختصاصی برای رسیدگی به جرایم نظامی محسوب می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه بازدارندگی لازم در استان ایجاد شده است، گفت: اکنون امنیت در استان گلستان حاکم است و هیچ چالش امنیتی جدی در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه باید به شأن نیروهای مسلح و حقوق شهروندی توجه شود، اظهار کرد: این مهم در گلستان محقق شده است. صلابت، اقتدار و قانونمندی همواره سرلوحه کار این سازمان قرار دارد.