بیجار -مدیر کل پدافند غیر عامل کردستان گفت:توجه به پدافند غیر عامل موجب امنیت کشور می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمد رضایی پیش از ظهر شنبه در جلسه پدافند غیر عامل که در بیجار برگزار شد، اظهار کرد: پدافند غیر عامل اهمیت بسیار زیادی دارد امیدواریم به نقطه‌ای برسیم که هیچ دغدغه‌ای بابت هیچ تهدید را نداشته باشیم.

وی افزود: شعار امسال هفته پدافند غیر عامل تدبیر امروز امنیت فردا نامگذاری شده است و این مهم نشان از اهمیت پدافند غیر عامل دارد

محمد رضایی تاکید کرد: حوزه پدافند غیر عامل بسیار گسترده است و اقدامات پیشگیرانه نیز باید مطابق با همین گستردگی و پیچیدگی‌ها باشد.

وی گفت: با توجه به عملیات وعده صادق ۲ ما در یک آماده باش کامل قرار داشتیم و تلاش‌های مذبوحانه ای شب گذشته صورت گرفت اما این اقدامات به خوبی دفع شد و خوشبختانه مشکلی نداشتیم و روال عادی در کشور برقرار است اما موضوع پدافند غیر عامل همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: تهدیدات دشمن ادامه دارد و ما انتظار داشتیم عملیات ترکیبی باشد و علاوه بر حمله نظامی خرابکاری‌های داخلی صورت بگیرد اما نقشه دشمنان نقش بر آب شد و امنیت کامل بر قرار است.

مدیر کل پدافند غیر عامل کردستان اعلام کرد: ما همیشه باید آمادگی کامل را در برابر تهدیدات دشمن باید داشته باشیم و برای حفاظت از صیانت مردم تلاش کنیم و کمک به تولید هم اهمیت زیادی دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه پدافند غیر عامل باید همواره برای وقوع هر اتفاقی یا تهدیدی آماده بود و این آمادگی با پدافند غیرعامل محقق می‌شود.

وی ابراز داشت: باید همه مدیران در راستای مؤلفه‌های پدافند غیرعامل و تهدیدات جدی، اهتمام لازم را داشته باشند.

محمد رضایی ابراز داشت: انتظار می‌رود امسال با قطعی برق و کاهش افت گاز مواجه باشیم و در همین راستا لازم است واحدهای تولیدی و صنعتی تدابیر لازم را داشته باشند.