جواد قارایی مستندساز با اشاره به حمله صهیونیست‌ها به کشورمان نوشت که این افراد طبق ادعاها و تهدیداتشان جرات حمله به تاسیسات زیربنایی کشور را نداشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قارایی مستندساز تلویزیون و کارگردان مجموعه مستندهای «ایرانگرد» نسبت به حمله صهیونیست‌ها به کشورمان در استوری اینستاگرامش واکنش نشان داد.

قارایی در یادداشتی نوشت: حمله دیشب صهیونیست های جنایتکار به پایتخت و چند استان دیگر در ایران جانمان دو نکته داشت. نخست اینکه طبق ادعاها و تهدیداتشان جرات حمله به تاسیسات زیربنایی کشور را نداشتند و مشخص است که این بزدلان زورشان فقط به ضعفا می رسد.

وی در ادامه آورده است: هرچند در همین حملاتشان به مراکز نظامی پدافند دفاعی ایران بسیار خوب عمل کرد و جای سپاس دارد. اما نکته دوم مهمتر است پس از حملات هوایی به پایتخت ایران توسط صدام در حدود ۴۰ سال پیش، حالا اسرائیل از مهمترین خط قرمز ایران عبور کرده و به خاک وطن حمله کرده است. قطعا اگر پاسخ محکمی دریافت نکند، این گستاخی بسیار بزرگ را تکرار خواهد کرد. وقتی به خاک وطن تجاوز شود، دیگر خط قرمزی وجود ندارد.

قارایی در بخش دیگر یادداشت خود نوشته است: اما اردن، می گویند از آسمانش برای حمله استفاده شده. بی شک باید ادب شود تا درس عبرتی برای دیگر شرکای اسرائیل جنایتکار و متجاوز شود. همه آنچه نوشتم فقط برای صلح است و گرنه دچار جنگی خانمان سوز و خساراتی جبران ناپذیر خواهیم شد. پایه اصلی صلح، قدرت نظامی و بازدارندگی و مقابله با متجاوز است.