سنندج_ روحانی اهل سنت کردستان گفت: پدافند قدرتمند و غیرتمند ایران اسلامی شب گذشته موشک‌های ارسالی اسرائیل را منهدم کرد.

ماموستا مختار فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در قرآن خداوند می‌فرمایید ما آرامش و سکینه را بر مؤمنان فرستادیم و رعب و وحشت را برای دشمنان فرستادیم‌.

وی بیان کرد: کسانی که ایمان دارند در آرامش هستند و انجام وعده عملیات صادق ۲ موجب شد کسانی که رعب و وحشت دارند در اوج خفت و ذلت وعده‌ای را عملی کنند که بیشتر موجب رعبشان شود

امام جماعت مسجد جامع سنندج اذعان کرد: دیشب چند نقطه از استان‌های تهران، خوزستان و ایلام توسط دشمن غاصب مورد حمله قرار گرفت ولی زمانی که عکس‌های اتاق عملیات و رصد اسرائیل را دیدیم و نگاه کردیم با عملیات جمهوری اسلامی مقایسه می‌کنیم بیشتر خنده دار است.

ماموستا فرجی بیان کرد: فرماندهان عملیات صادق ۲ را با گالانت و نتانیاهو مقایسه کنیم چهره خندان اتاق فرمان جمهوری اسلامی و چهره در عین رعب فرماندهان اسرائیل زمین و آسمان با هم فرق دارد و چهره بشاش و خندان آنها در مقابل آن همه رعب و وحشت و حتی مردد بودنشان جای خنده دارد.

وی افزود: تمام حملات دیشب اسرائیل به گونه‌ای بود که قبل از آن هیاهویی به راه افتاد و در بوق و کرنای جهان دمیدن که ما قصد حمله داریم و این همه قدرتی که مدعی آن بودند اتفاق خاصی نیفتاد و نتوانستند به اهداف خود برسند.

امام جماعت مسجد جامع سنندج تصریح کرد: اقتدار و قدرت پدافند غیرتمند و شجاع جمهوری اسلامی موفق عمل کرد و تمام موشک‌های متخاصم اسرائیل رهگیری شد و به هدف نخورد.

ماموستا فرجی بیان کرد: اسرائیل قصد داشت به ما ضربه بزند ولی انتظار اقتدار پدافند ما را نداشت و این جای افتخار برای همه ما است.

جمهوری اسلامی با قدرت با رژیم جنایتکار روبرو شد

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی با قدرت با رژیم سفاک و جنایتکار روبرو شد و ما می‌بینیم برخلاف معنی نامشان اسرائیل که یکی از نام‌های خدا است به معنی خداپرستی اما اسرائیلی‌ها کافر به تمام معنا هستند.

ماموستا فرجی گفت: اسرائیل یک جعبه منفجره و انبار باروت مواد منفجره آمریکا است و در حقیقت اسرائیل امروز آمریکای دوم منطقه است که تمام قدرت شیطانی و حمایت همه جانبه او را دارا است.

وی بیان کرد: جبهه عباد و رحمان هم که مقاومت است با آرامش در زمین خدا حرکت می‌کند تا به پیروزی برسد و غلبه‌ی جبهه نصر و رسیدن به پیروزی حتمی است.

امام جماعت مسجد جامع سنندج اظهار کرد: فلسطین پیروز حتمی این نبرد است و مستکبرین شکست سرانجام قطعی آنها است.