سنندج_مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: یادواره شهدای ورزشکار استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آمنه غلام ویسی عصر شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: یادواره شهدای ورزشکار استان کردستان همزمان با ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در سنندج برگزار می‌شود.

وی گفت: این رویداد مهم به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و با همکاری استانداری کردستان، سپاه بیت‌المقدس و سازمان بسیج ورزشکاران استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این یادواره اعلام کرد: یادواره شهدای ورزشکار استان صبح روز یکشنبه ششم آبان ماه برگزار می‌شود.

غلام‌ویسی اظهار داشت: از جمله برنامه‌های مهم هفته تربیت بدنی و ورزش اجرای این یادواره است که پس از هماهنگی با نهادهای مختلف تاریخ این رویداد یکشنبه ساعت ۱۰ صبح تعیین شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اذعان کرد: یادواره شهدای ورزشکار کردستان در محل سالن خانه بسکتبال مجموعه ۲۲ گولان شهرستان سنندج برگزار می‌شود و تلاش برای است تا ضمن اهمیت قرار دادن به جایگاه شهدا و ایثارگران، زمینه ترویج روحیه جوانمردی و از خودگذشتگی در میادین مختلف به ویژه عرصه ورزش، مهیا شود.

وی دیگر اهداف برگزاری یادواره شهدای ورزشکار را ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره و ایثارگری‌های آنان و همچنین تجلیل از خانواده معزز شهدا عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: در این یادواره که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و با شعار «ایران قوی، ورزش قوی» برگزار می‌شود، به مقام والای ۶۹ شهید ورزشکار استان کردستان ادای احترام و از خانواده‌های معزز آنان تجلیل می‌شود.

وی در مورد میهمانان کشوری این یادواره تصریح کرد: هماهنگی برای حضور سردار میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران به عمل آمده و مسئولان استانی نیز در این یادواره حضور پیدا خواهند کرد.