سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست سنگین تیمش برابر خیبر خرم آباد گفت: تا به حال تیمی را با شرایط فعلی استقلال ندیدم. بازیکنان این تیم از نظر روانی سطح پایینی دارند!

به گزارش خبرنگار مهر، پیتسو موسیمانه در نشست خبری پس از شکست ۳ بر یک آبی پوشان برابر خیبرخرم آباد گفت: بعد از این اتفاق بدی که رخ داد به عنوان مربی چه چیزی می‌توانم بگویم؟ تیمی که من در زمین دیدم از نظر روحی و روانی در پایین‌ترین شرایط ممکن است. تا به حال تیمی مثل استقلال را ندیده بودم که در این سطح باشد.

وی ادامه داد: بازیکنان استقلال نمی‌دانند پیراهن چه تیم بزرگی را پوشیده اند. من به بازیکنان هم گفتم که سرمربی اول رفت، سرمربی دوم هم آمد و رفت و من سرمربی سوم هستم. آیا باید سرمربی چهارم بیاید؟ من خیلی از این وضعیت ناراحت هستم. نمی‌خواهم بهانه بگیرم اما هیچ تاکتیکی نداشتیم و اجرای پایینی داشتم. من نمی دانم بازیکنان استقلال چه می‌خواهند. شاید می‌خواهند هر روز سرمربی عوض کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تبریک به تیم خیبر گفت: آنها بسیار خوب و با برنامه بودند و گرسنه پیروزی بودند. به تیم حریف تبریک می گویم که با شایستگی به پیروزی رسید و برد خوبی را کسب کرد.

موسیمانه ادامه داد: استقلال در دیدار برابر النصر سه گل خورد و اینجا هم سه گل خورد. این یعنی چی. شاید این تیم برای برخی بازیکنان بزرگ است. بازیکنان استقلال در سطح پایینی بودند و همه توپ‌ها را به حریف دادند.

وی ادامه داد: شرایط تیم من این است که دیدید. نمی دانم باید چه کنم. باید تغییراتی بدهم اما بازیکنانم همین‌ها هستند. باید صحبت کنم ببینم چه می‌شود. حتماً تغییرات خواهیم داشت اما اول باید ذهن مان را تغییر دهیم. باید بازیکنان به من بگویند که برای این لوگو می‌جنگند یا نه.