اهواز - نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت:پدافند هوایی ایران در بالاترین سطح آمادگی بود،با تمام توان و آمادگی ایستاد،هر آمادگی هزینه‌ای دارد و هزینه آن شهادت ۲ جوان بود.

محمد امیر در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص حمله شب گذشته اسرائیل به کشور جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران همیشه این گفتمان را دارد که تعلل نمی‌کنیم و شتاب زده هم عمل نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه باید ابعاد حمله بررسی تا میزان خسارت‌ها مشخص شود، تصریح کرد: این باید بررسی شود که اسرائیل چگونه جرأت کرده دست به چنین اقدامی بزند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: حضرت آقا هر جا در این بحث وارد شده‌اند، فرمودند سعی می‌کنیم به همان مقدار جوابشان را بدهیم، لذا اگر میزان حمله در حد جواب بود که انجام خواهیم داد.

امیر گفت: دیگر کشورها می‌دانند تنها جمهوری اسلامی ایران است که می‌تواند اسرائیل را سر جای خود بنشاند لذا نگاه آنها به این است که ایران چه قدمی بر می‌دارد.

به گفته وی، ایران همیشه به گفته‌های خود عمل کرده و هر زمان گفته اقدامی را انجام می‌دهم، آن را انجام داده، در واقع هیچ گاه گفته‌هایش در حد شعار نبوده است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منتظر می‌مانیم تا ببینیم چه کشورهایی در کنار حق می‌ایستند و این تجاوز را محکوم می‌کنند و چه کشورهایی در کنار جبهه باطل قرار می‌گیرند، این رصدها گفتمان سیاسی ایران را تشکیل خواهد داد.

امیر با بیان اینکه شواهد نشان می‌دهد اسرائیل با ترس و لرز ورود کرده و اتفاق خاصی رخ نداده، اظهار کرد: اگر رسانه‌هایشان چیزی را اعلام کنند تنها به دلیل شکست و ضعف خودشان بوده است.

وی در خصوص واکنش مردم به این حمله گفت: در قسمتی از کشور که تعرض صورت گرفته آرامش در زندگی‌ها حاکم است و گویی هیچ اتفاقی رخ نداده چرا که اسرائیل در مقابل عظمت جمهوری اسلامی ایران هیچ عددی نیست. حتی در محاوره‌های عمومی مردم نیز اثر آن چنانی از این حمله نیست و قطعاً این به دلیل شجاعت ملت ایران است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت تعدادی از جوانان ارتش جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: خیلی‌ها از جنگ استفاده می‌برند و به دنبال بیشتر شدن تنش‌ها بودند، ایران آمادگی داشت و می‌دانست شاید شیطنتی رخ بدهد و تنش ایجاد کند.

امیر اضافه کرد: پدافند هوایی ایران در بالاترین سطح آمادگی بود، با تمام توان و آمادگی ایستاد، هر آمادگی هزینه‌ای دارد و هزینه آن شهادت جوانان بود که جان خود را برای عزت و افتخار کشور تقدیم کردند، بنده نیز شهادت آنها را به ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم.