قم- امام جمعه قم گفت: رویکرد و اقدامات دستگاه قضایی و منش متولیان این امر در جامعه تأثیر گذار و حائز اهمیت است و باید مطابق قانون باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی بعد از ظهر شنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان قم در حرم بانوی کرامت اظهار کرد: دستگاه قضا یه رسالت الهی دارد و این امر اقتضا می‌کند و تا متولیان این امر برای خدمت به مردم گام بردارند.

امام جمعه قم بیان کرد: متولیان دستگاه قضا باید مردم مدار باشند و تقوای الهی پیشه کنند و همواره بر حمایت و پشتیبانی از جبهه حق و مردم اهتمام داشته باشند.

تولیت آستان مقدس حرم بانوی کرامت ابراز کرد: خروجی اقدامات رسول خدا در جامعه این بود که نفوس مردم ترکیه و حدود الهی در جامعه رعایت شود تا عبرت آموزی متن جامعه نهادینه شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: رویکرد و اقدامات دستگاه قضائی و منش متولیان این امر در جامعه تأثیرگذار و حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: حکم‌های صادره در دستگاه قضائی و رویکرد آن باید مطابق قانون باشد و عمل صالح و شایسته در آن آثار تربیتی زیادی را به همراه دارد.

آیت الله سعیدی گفت: اگر رفتارها و اقدامات مطابق قانون باشد، موجب می‌شود تا بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات و فسادها مرتفع شوند.

امام جمعه قم تصریح کرد: تبعیت از قانون و حدود شرعی در دستان قضائی بایستی جاری و ساری باشد.

تولیت آستان مقدس حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی نباید از نارضایتی مجرمان اثری داشته باشد، چرا که خود نارضایتی در پرتو حدود الهی یک امر کاملاً طبیعی است.