ایلام-استاندار ایلام گفت: ایلام سال گذشته رتبه دوم تحقق ثبت اشتغال را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا عصر شنبه در جلسه شورای اشتغال با اشاره به حمله مذبوحانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به چند استان کشور از جمله استان ایلام، گفت: علی‌رغم همه رجزخوانی‌های بیهوده، این رژیم منحوس عملیات ناموفقی داشت. جا دارد از عزیزانی که برای پاسداری از حریم هوایی کشور خلق رزم و حماسه کردند و به درجه رفیع شهادت نایل شدند قدردانی و به رهبر معظم‌انقلاب و خانواده این عزیزان تسلیت و تبریک عرض کنیم.

وی با اشاره به شهادت چند نفر از نیروهای ارتش مقتدر کشورمان در حمله شب گذشته رژیم جعلی اسرائیل، گفت: شهادت و فقدان این عزیزان را تسلیت و تبریک عرض‌می‌کنیم. علی‌رغم همه یاوه‌گویی‌های دشمن، شرایط عادی است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

استاندار ایلام با تاکید بر آمادگی کامل همه دستگاه‌ها، تاکید کرد: اگر احیاناً مشکلی وجود داشته باشد همه دستگاه‌ها در آمادگی کامل هستند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اظهار داشت: فردا یک مانور قطع سراسری برق در سراسر کشور و ایلام برگزار می‌شود که دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی کامل را در بحث پدافند داشته باشند.

استاندار ایلام، با قدردانی از اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، در ثبت اشتغال، گفت: ایلام با ۱۷۵ درصد تعهد اشتغال در سال ۱۴۰۲ رتبه دوم ثبت اشتغال را کسب کرد و در صحت‌سنجی رتبه سوم کشور را بدست آورد.

دکتر بهرام‌نیا افزود: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای ثبت اشتغال هم‌افزایی و تعامل داشته باشند. بسیاری از دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را به‌کار گرفتند و در حوزه اشتغال خوب کار کردند.

استاندار ایلام با بیان این‌که ما سرباز و نیروی نظام هستیم و تا آخرین لحظه خدمت، پای کار خدمت به مردم هستیم، یادآورشد: با یک جای‌گزینی و تغییر مدیریتی کار استان و مردم زمین نمی‌ماند و سرعت کار کم نمی‌شود و همچنان با قوت، پرانرژی و مصمم، پای کار نظام، انقلاب، دولت و مردم هستیم.

ارایه گزارش مدیرکل اقتصاد و دارایی استان در خصوص آخرین وضعیت پرداختی تبصره (۱۸) قانون بودجه، گزارش دستگاه‌های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی در خصوص میزان پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون، گزارش مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص وضعیت پرداخت تسهیلات تبصره (۱۸) و ارایه گزارش دبیر کارگروه اشتغال استان در خصوص ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد در سال ۱۴۰۲ از جمله دستور کار نشست‌های امروز بود.