سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از امداد رسانی به ۱۳ حادثه رانندگی طی یک هفته در استان خبر داد و گفت: در این حوادث پنج نفر جان باختند.

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه طی یک هفته گذشته امدادگران به ۱۳ سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان رسیدگی کردند، ابراز داشت: این حوادث ۳۵ مصدوم بر جای گذاشته است.

وی افزود: از بین تصادفات رانندگی یک هفته اخیر سه مورد برخورد دو خودرو با یکدیگر، دو مورد سقوط از پل، یک مورد برخورد با تپه و هفت مورد واژگونی سواری اتفاق افتاده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه مجموع سوانح رانندگی طی بازه مذکور منجر به جان باختن پنج هموطن شده است، ابراز داشت: واژگونی L۹۰ محور ایوانکی - گرمسار یک کشته، سقوط از پل پژو پارس محور سرخه به آرادان دو کشته و واژگونی ساینا در محور ایوانکی به شریف آباد دو کشته داشته است.

درخشان تصریح کرد: تصادف پراید وانت و موتور سیکلت کیلومتر ۲۱ دامغان به شاهرود_فرعی روستای حسین آباد، برخورد با تپه برلیانس در سمنان، واژگونی پراید کیلومتر ۶۸ محور میامی به سبزوار و واژگونی پراید در کیلومتر ۲۵ محور شهمیرزاد به فولاد محله هر کدام چهار مصدوم داشته است.

وی افزود: واژگونی تریلی کیلومتر ۱۸ محور گرمسار به قم، تصادف پژو ۴۰۵ و نیسان کیلومتر ۷۰ محور سرخه به آرادان، سقوط پژو ۲۰۶ از پل در کیلومتر ۱۸ محور آرادان به گرمسار، فرعی بنه کوه هر کدام با دو مصدوم دیگر حوادث رانندگی یک هفته گذشته بودند.