کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از تردد ۱۸ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۷۶۷ دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی استان در مهر سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: بر اساس آخرین آمار ثبت شده توسط ۵۵ دستگاه سامانه ثبت تردد مرکز مدیریت راه‌های استان البرز در مهر سال جاری ۹ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۷۰۴ دستگاه خودرو وارد استان البرز شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز مطرح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۹ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۶۴ دستگاه خودرو از استان البرز خارج شدند که این آمار نیز نسبت به سال گذشته در این بازه زمانی ۳.۲ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی آزادراه تهران – کرج، کیلومتر ۲۵ (محدوده ترمینال کلانتری) با متوسط تردد ساعتی ۶ هزار و ۸۷ پرترددترین محور استان بودند. عمده مقاصد سفر هم استانی‌ها به تهران، قزوین، گیلان، مازندران، زنجان و مرکزی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز خاطرنشان کرد: در این مدت سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ۷۵.۹ کیلومتر در ساعت بوده است که ۶.۸ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.