قزوین- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با تلاش های صورت گرفته طی شش ماه نخست سال جاری ۸ طرح تامین آب آشامیدنی در شهرستان تاکستان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، داراب بیرنوندی اظهار کرد: حفر و تجهیز سه حلقه چاه عمیق و نیز اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال در شهر تاکستان یکی از پروژه های صورت گرفته است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: حفر و تجهیز چاه عمیق، اجرای خط انتقال و ساخت مخزن هوایی ۱۰۰ مترمکعبی در روستای قرقسین و نیز حفر و تجهیز چاه در روستای فارسجین دو فعالیت صورت گرفته دیگر در شش ماهه ابتدای سال جاری بوده است.

بیرنوندی یادآور شد: کف شکنی و تجهیز چاه در روستای کهک و حفر و تجهیز چاه در روستاهای یاری آباد و قمیک، سه پروژه دیگری است که در حوزه شهرستان تاکستان صورت گرفته است.

وی از اجرای ۱۰ کیلومتر لوله گذاری در سطح شهر تاکستان و همچنین افزایش ظرفیت ایستگاه پمپاژ مجتمع شهید الهیاری تاکستان به عنوان سایر پروژه های صورت گرفته در این شهرستان در مدت زمان یاد شده خبر داد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان کمبود بارش ها و محدودیت منابع تامین آب آشامیدنی را به عنوان چالشی عمده برشمرد و خواستار همراهی مردمی در مدیریت و مصرف بهینه آب آشامیدنی در سطح این استان شد.