ساری - مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران ارزش کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست استان را برای مسلمانان غزه، لبنان و یمن بیش از ۲۸ میلیارد ریال اعلام کرد.

غلامعلی فخاری در گفت وگو با خبرنگار مهر ارزش کمک‌های نقدی و غیرنقدی را بیش از ۲۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این کمک‌ها به حساب متمرکز جمعیت هلال‌احمر کشور واریز شده تا در اسرع وقت برای امورات مورد نیاز در کشورهای مذکور تخصیص پیدا کند.

فخاری از اهدا یک تن برنج توسط کشاورز بابلی، ۳۲۰ کیلوگرم برنج توسط کشاورز خیر ساروی ،۱۰۰ کیلوگرم برنج توسط کشاورز نیک اندیشنوشهری ،۸۰ کیلوگرم برنج کشاورز اهل قائمشهر و ۷۰ کیلوگرم برنج خیر نیک سیرت جویباری به ستمدیدگان غزه، لبنان و یمن خبر داد

. فخاری یادآور شد؛ بانوان نیک سیرت چالوسی با اهدای دو عدد انگشتر طلا، دو سکه طلا و یک پلاک طلا، بانوان خیر آملی با اهدای یک قطعه طلا، دو انگشتر، یک دستبند، دو جفت گوشواره، دو گردنبند، بانوان نیک اندیش نوشهری نیم ست گردنبند و گوشواره و همچنین خیر نیک اندیش بهشهری با اهدای یک انگشتر طلا در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند.

فخاری ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونی و نسل‌کشی وحشیانه در لبنان و غزه خاطرنشان کرد؛ داوطلبان هلال‌احمر مازندران همچون سال‌های گذشته برای کمک به مسلمانان مظلوم غزه و لبنان با برپایی ۲۴۵ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سراسر مازندران در قالب ۲۶۵ صندوق و ۱۱۵ دستگاه پوز آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم غزه، لبنان و یمن هستند.