همدان ـ رئیس کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:اثبات شکست پذیری رژیم صهیونیستی از دستاوردهای عملیات‌های طوفان الاقصی و وعده صادق بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قدیر نظامی در یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد همدان با بیان اینکه طرح‌های استکبار برای منطقه با مدیریت ایران شکست خورده است، اظهار کرد: آنهایی که تصور می‌کنند با سازش، رژیم صهیونی دست از جنگ بر می‌دارد در اشتباهند.

رئیس کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ماهیت اسرائیل بر نابودی قدرت جهان اسلام است، گفت: از دستاوردهای عملیات‌های طوفان الاقصی و وعده صادق، اثبات شکست پذیری رژیم صهیونسیتی بود.

وی افزود: اعتبار تفکر شیعی در بین جوانان جهان اسلام افزایش پیدا کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: وارد مقطع متفاوت و جدیدی از رویارویی با دشمن شده‌ایم.

سردار نظامی در ادامه با عنوان اینکه دشمن با تمام عرض اندام تبلیغی، بشدت آسیب پذیر و شکننده است، خاطر نشان کرد: همه نقاط رژیم در دسترس نیروهای مقاومت است.

رئیس کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ترکیب ادبیات قدرت با تدبیر و اراده حتماً به پیروزی منتهی می‌شود، اظهار کرد: رفتار احساسی رفتار معقولی نیست، اما ظرفیت‌های زیادی برای خسارت به دشمن داریم که برخی از آنها علنی نشده است.