رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: کمیسیون تلفیق به گونه‌ای لایحه بودجه را بررسی کند که با برنامه هفتم توسعه انطباق داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در واکنش به عملیات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، گفت: از رشادت‌های دلاورمردان ارتش و سپاه در برابر رژیم صهیونیستی تقدیر می‌کنم؛ امیدوارم این موضوع درس عبرتی برای این جرثومه فساد باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: کمیسیون تلفیق به گونه‌ای لایحه بودجه را بررسی کند که با برنامه هفتم توسعه انطباق داشته باشد. البته کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مکاتباتی با دستگاه‌های مختلف برای اجرای تکالیف خود در قانون برنامه هفتم توسعه داشته و رویکرد خود را بر نظارت بر دستگاه‌ها برای اجرای قانون برنامه قرار داده است تا در انتهای سال پنجم برنامه شاهد اجرای بخش عمده‌ای از آن باشیم.

پژمانفر تاکید کرد: قانون برنامه میثاقی بین مجلس شورای اسلامی و دولت است. برخی مطرح کرده‌اند که بخشی از قانون برنامه قابلیت اجرایی ندارد و باید این قانون به مجلس شورای اسلامی برای اصلاح بازگردانده شود، این در حالی است که برنامه هفتم توسعه تبدیل به قانون شده و همه موظف به اجرای آن هستند.