سمنان- معاون حمل و نقل جاده‌ای راهداری استان سمنان از صدور ۳۰۰ هزار بارنامه طی شش ماهه سال جاری در استان خبر داد و گفت: با رانندگان فاقد بارنامه برخوردهای لازم انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا طحان صبح یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان با بیان اینکه طی شش ماهه نخست سال جاری ۳۰۰ هزار بارنامه در استان صادر شده است، ابراز داشت: موضوعات مربوط به تخلفات حمل بار در استان رصد و برخوردهای لازم انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دوربین‌های نظارتی مستقر و بازرسی و گشت‌های جاده‌ای مستمر انجام می‌شود، افزود: این اقدام در راستای پیشگیری از اجحاف حق رانندگان قانونمند در دست اجرا قرار دارد.

معاون حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه طی مدت مذکور ۱۱ هزار بار فاقد بارنامه از مبدا سمنان شناسایی شده است، ابراز داشت: حمل بار بدون سند، تخلف محسوب می‌شود.

طحان با بیان اینکه کارت هوشمند ناوگان رانندگان متخلف غیر فعال می‌شود، تصریح کرد: برخورد قاطع با متخلفان و رصد تخلف‌ها در آینده نیز ادامه‌دار خواهد بود.

وی با بیان اینکه با صنوف، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت‌های تولیدی نشست‌های مختلف برگزار شده است، افزود: صاحبان این بخش‌ها برای کاهش تخلفات احتمالی نیز پیرامون حمل بار قول همکاری دادند.