زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: اجرای کامل قانون جامع ایثارگری در زنجان نیازمند تعامل دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس برزگر در دیدار جمعی از خادمین شهدا با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، افزود: اشتغال، مسکن، درمان و مناسب‌سازی فضاهای شهری از جمله مطالبات جامعه ایثارگری استان زنجان بوده که در قانون جامع ایثارگری بر آنها تصریح شده است.

وی بر لزوم ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یکی از مهمترین نیازهای جامعه، اقدامات ارزشمندی را انجام داده و برای برگزاری یادواره شهدا با استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی با رویکرد مردمی سازی فعالیت‌ها اقدام کرده است.

برزگر تصریح کرد: کارهای فرهنگی و تبیینی برجای مانده در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در نسل جوان بسیار زیاد است که امیدواریم با راهنمایی و راهبری نماینده ولی فقیه در استان، اجرای این امور شتاب بیشتری بگیرد.

حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز با قدردانی از خدمات و اقدامات صورت‌گرفته بر لزوم گسترش این خدمات تاکید کرد و اظهار داشت: فضیلت خدمت به خانواده شهدا بسیار افضل و اجر آن با خود خداوند است.

در این دیدار ۲ تن از جانبازان ۷۰ درصد زنجانی به نمایندگی از جامعه ایثارگری استان به بیان مشکلات ایثارگران پرداختند و بر لزوم عضویت بنیاد شهید و امور ایثارگران در شورای فرهنگ عمومی استان تاکید کردند.