سنندج_ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان مهلت ثبت نام در سی و ششمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه در استان را ۳۰ آبان ماه جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری صبح یکشنبه به خبرنگاران رسانه‌ای استان اعلام کرد: به منظور ایجاد انگیزه، اعتمادآفرینی و ترویج روحیه همدلی در جامعه و توجه به نیازهای جامعه کارگری سی و ششمین جشنواره امتنان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره زمینه امیدآفرینی و و رشد و پرورش نیروی کار را در جامعه فراهم می‌کند و به ترویج فرهنگ خلاقیت، نوآوری، تقویت فرهنگ کار و تلاش کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه در استان تجلیل می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تصریح کرد: جشنواره امتنان هر سال برگزار می‌شود و کارگران بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی می‌توانند در آن شرکت کنند.

پیشکاری به زمان ثبت نام جشنواره پرداخت و گفت: امسال گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی استان می‌توانند تا تاریخ سی‌ام آبان‌ماه با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir در این جشنواره شرکت کنند.

وی اضافه کرد: آنچه که در روال این جشنواره مدنظر است ارائه شیوه‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری و افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی است.