سنندج_مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: قاچاقچی تلفن همراه در استان به پرداخت ۵ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رحیمیان صبح یکشنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: مأموران نیروی انتظامی در بازرسی خودروهای عبوری از یک دستگاه خودروی سواری گوشی تلفن همراه را به ظن قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه پرونده این قاچاق برای رسیدگی و طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، افزود: این پرونده مربوط به قاچاق ۸۵۳ دستگاه گوشی تلفن همراه بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی استان به این پرونده قاچاق رسیدگی و ارزش آن‌را پنج میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال اعلام کرد.

رحیمیان یادآور شد: شعبه با احضار متهم و ارائه نکردن مدارک و مستندات قانونی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت پنج میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی اضافه کرد: تعزیرات حکومتی روزانه آماده بررسی پرونده تخلفات و صدور احکام و اجرای آن است و پرونده تمامی تخلفات در بخش‌های مختلف رسیدگی می‌شود.

وی گفت: رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز، پرونده‌های کالا و خدمات، بهداشت و درمان و رسیدگی به پرونده‌های بازار زمین مسکن و اجاره بها از جمله اقداماتی است که به همت تعزیرات حکومتی استان انجام می‌شود.