بوشهر- رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر از همراهی شهروندان بوشهری در پویش‌های همدلی با مردم غزه و لبنان قدردانی کردو گفت: این همراهی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده هلال بحر ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حکم فتوای جهاد مقام معظم رهبری بعد از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان بر همه مسلمین فرض است از مردم مظلوم فلسطین و لبنان به هر نحو حمایت کنند.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: خوشبختانه شاهد راه اندازی پویش‌های مختلفی در حمایت از مردم فلسطین و لبنان در کشور و استان هستیم که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده از جمله ایران همدل، پویش طلا که بانوان بوشهری از پیشتازان در کشور بودند و همچنین خیر هم استانی که محصول خرمای باغ خود را به مردم غزه اهدا کرد که جای تشکر و قدردانی دارد.

هلال بحر تصریح کرد: به نوبه خود از همه کارمندان، اصناف، ورزشکاران، پزشکان، فعالان اقتصادی انتظار داریم مثل همیشه که در شرایط ویژه پای کار بودند یک همدلی ویژه در حمایت از مردم ستم دیده غزه و لبنان داشته باشند.

وی گفت: مردم ایران در کنار مردم مظلوم فلسطین و لبنان خواهند بود و انشالله بزودی شاهد پیروزی محور مقاومت و محو اسرائیل غاصب از صحنه روزگار خواهیم بود.