خرم‌آباد - معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تأکید کرد: بهره‌مندی از گنجینه دوران دفاع مقدس خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یعقوب سلیمانی، امروز یکشنبه در اولین اجلاسیه ۱۸ شهید غریب در اسارت استان لرستان که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد، با گرامیداشت نام و یاد شهدا به‌ویژه شهدای استان لرستان، اظهار داشت: دشمنان ما تمام توان و ظرفیتشان را به کار گرفتند که به اصل انقلاب ضربه بزنند.

وی با اشاره به اینکه حملات رژیم صهیونیستی در جریان فلسطین، لبنان و حملات اخیر، شهادت فرماندهان جبهه مقاومت به‌دوراز منطق و زور است، افزود: پایه و اساس مقاومت مبتنی بر مردم است و حزب‌الله و مقاومت زنده است.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه دشمنان در همه جبهه‌ها به‌ویژه در جبهه فرهنگی همه توان خود را به کار گرفته است، عنوان کرد: بهره‌مندی از گنجینه دوران دفاع مقدس خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و دفاع مقدس در تداوم مکتب امام حسین (ع) است، گفت: شهدا و رزمندگان ما شهامت، شجاعت، روحیه استکبارستیزی، مقاومت و ایثار، صبر و شکیبایی را از مکتب سیدالشهدا درس گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ثبت خاطرات والدین شهدا که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید می‌کند، ضروری است، بیان کرد: خاطرات والدین شهدا باید ثبت و ضبط شود و در اختیار نسل امروز و آینده قرار بگیرد.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه برگزاری یادواره‌های شهدا را ارزشمند خواند و اظهار کرد: از این فرصت‌های طلایی استفاده و گنجینه دفاع مقدس را به نسل‌های امروز معرفی کنیم.

سردار سلیمانی، بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا با نگاه ایثار، مقاومت و ازخودگذشتگی گنجینه‌ای جهت بهره‌برداری نسل‌های بعدی بشود و ما از واژه‌های ایثار، مقاومت و شجاعت در تداوم مسیر انقلاب و ادامه راه شهدا بهره‌مند شویم.