وزیر دادگستری در حکمی سیدعلی کاظمی را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت دادگستری منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری در آئین تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت دادگستری، یاد و خاطره شهدای ارتش در حمله تجاوزکارانه اسرائیل و شهدای فراجا در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را گرامی‌داشت و به مقام شامخ شهدای دفاع از وطن ادای احترام کرد.

وزیر دادگستری در سخنانی، نیت خالص و توجه به قرب الهی در قبول مسئولیت را لازمه موفقیت و نیل به رضای خداوند برشمرد و گفت: جابجایی خادمین ملت در عناوین و پست‌های سازمانی با هدف بهبود شرایط و استفاده از استعدادها و ظرفیت‌های متنوع در خدمت‌رسانی به ملت است.

رحیمی معاونت توسعه مدیریت و منابع را موتور محرکه دستگاه و زمینه‌ساز حرکت و تعالی سایر بخش‌ها برشمرد و گفت: نقش معاونت توسعه مدیریت و منابع در مقایسه با سایر معاونت‌ها به مثابه ستاد و صف در دستگاه‌هاست و وظیفه بسترسازی و مهیا کردن مقدمات و لوازم حرکت و تعالی سایر بخش‌ها را به عهده دارد.

وزیر دادگستری در حکم خود خطاب به علی کاظمی، به وی مأموریت داده است تا با همکاری تمامی مجموعه‌های وزارت‌خانه و کارکنان آن نسبت به نظارت بر تهیه و تنظیم برنامه و بودجه، ابلاغ و تخصیص اعتبارات سالیانه، تهیه طرح‌ها و برنامه‌ها و احصای عملیات سالانه مبتنی بر بودجه مصوب در راستای عملیاتی کردن بودجه با هماهنگی واحدهای ذی‌ربط و مبادله موافقت‌نامه‌های مورد نیاز با مراجع مربوط، اصلاح روش‌های جاری به منظور بهبود و سرعت بخشیدن به فعالیت‌های اداری و مالی، پشتیبانی و سایر واحدهای وزارت متبوع، برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی دولت الکترونیک در وزارت‌خانه و برنامه‌ریزی نیروی انسانی و پیش‌بینی طرح‌های آموزشی به منظور ارتقای سطح مهارت، دانش شغلی و توانمندسازی کارکنان اقدام کند.

نظارت بر امور پرداخت هزینه‌ها و حقوق و مزایای پرسنل با رعایت قانون محاسبات عمومی و سایر مقررات مربوطه، توجه به موضوع معیشت کارکنان و برنامه‌ریزی و اقدام در جهت بهبود و ارتقای آن و انجام سایر امور محوله از سوی مقامات مسئول در راستای انجام وظایف قانونی از دیگر ماموریت‌هایی است که در حکم وزیر دادگستری خطاب به کاظمی آمده است.

در این مراسم همچنین از خدمات و تلاش‌های ابراهیم مولایی‌جم معاون سابق توسعه مدیریت و منابع وزارت دادگستری تقدیر و تشکر شد.