فراکسیون اهل سنت مجلس با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد: عملیات متجاوزانه رژیم صهیونیستی مغایر با قوانین بین‌الملل است و همه‌ کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی باید آن را محکوم کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن عملیات متجاوزانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این تجاوز آشکار مغایر با قوانین بین‌الملل است و همه کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی باید آن را محکوم کنند.

متن بیانیه فراکسیون اهل سنت مجلس در پی عملیات متجاوزانه رژیم صهیونیستی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام جنایتکارانه تجاوز رژیم صهیونیستی به نقاطی از سرزمین عزیزمان با دفاع جانانه غیورمردان رشید مدافع وطن در ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه گردید و ایمان، صلابت و رشادت فرزندان غیور ملت بزرگ ایران رژیم غاصب را در دستیابی به اهداف ناپاک خود ناکام گذاشت و آرامش ملت بزرگ ایران از گزند این تجاوز غیر قانونی، مصون ماند.

فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت این تجاوز آشکار که کاملاً مغایر با قوانین بین‌الملل است، همت و عزم نیروهای مسلح و پایداری و پایمردی مردم سرافراز کشورمان را می‌ستاید.

در این میان وظیفه همه کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی است تا ضمن محکومیت این اقدام که بر خلاف تمام مقررات و عرف روابط بین‌الملل توسط یک دولت جعلی به وقوع پیوست، مسئولیت تاریخی خود را در حفظ صلح و آرامش در منطقه و جهان به یاد داشته باشند.

متأسفانه در این تجاوز جنایتکارانه تعدادی از بهترین فرزندان این مرز و بوم در پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در دفاع از تمامیت ارضی کشور و مقابله با تجاوز به آسمان کشورمان، به شهادت رسیدند که بدین‌وسیله فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی تسلیت و تعزیت صمیمانه و عمیق خویش را به محضر مقام معظم رهبری فرماندهی معزز کل قوا، ملت رشید ایران عزیز، مجموعه‌ی بزرگ و سلحشور ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های محترم این شهدا عرض می‌نماید.

بدون شک حق پاسخگویی به این اقدام متجاوزانه برای جمهوری اسلامی محفوظ است.

وما النّصْر إلّا منْ عند اللّه إنّ اللّه عزیزٌ حکیمٌ»