قم- رییس شورای اسلامی شهر قم گفت:تعرض رژیم صهیونیستی به خاک ایران تبعات سنگینی برای این رژیم جعلی خواهد داشت و قطع به یقین با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری به آنها پاسخ کوبنده خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله امراللهی ظهر یکشنبه در دیدار با رییس دفتر حزب الله قم اظهار کرد: جمعه نصر و اقامه نماز و حضور بی نظیر مقام معظم رهبری در بین ملت ایران بسیار ستودنی و افتخار آفرین است.

رییس شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: جمعه نصر غیر قابل فراموشی است و این حرکت عظیم و بی بدیل رهبر معظم انقلاب موجب شده تا بسیاری از مسلمانان جهان از آن غبطه بخورند و امروز از آن الگو گرفته‌اند.

وی ابراز کرد: جبهه مقاومت از نیروی ایمان و اعتقاد بالایی برخوردار هستند و این امر موجب شده تا در مقابل مصائب تحمل داشته باشند ضمن اینکه این مساله موجب توانمندی و اقتدار آنان خواهد شد.

امراللهی عنوان کرد: جبهه مقاومت و جوانان مسلمان جهان همواره در خط ولایت فقیه هستند و سختی‌ها و مصائب را مانعی برای ادامه مسیر خود نمی‌بینند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: امروز ریشه جبهه مقاومت گسترده شده است و جوانان مومن، شجاع و بصیری را تربیت کرده است که هرکدام قادر به رهبری یک خطی هستند.

وی اذعان کرد: رژیم صهیونیستی قادر به شکست درخت تنور جبهه مقاومت نیست و اعمال خبیثانه ترور و جنایات نمی‌تواند رزمندگان محور مقاومت را متوقف کند.

امراللهی یادآور شد: امروز تمام جهان به یک هوشیاری و بیدار رسیده است و مبارزه با باطل در اقصی نقاط عالم نهادینه شده و این وظیفه شرعی و انسانی است که باید در مقابل جنایتکاران ایستادگی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: تعرض رژیم صهیونیستی به خاک ایران طبعات سنگینی برای این رژیم جعلی خواهد داشت و قطع به یقین با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمان و مکان ممکن به آنها پاسخ کوبنده خواهیم داد.