قم- رییس موسسه امام خمینی(ره) گفت: امروز اقتدار نظام، اسلام و انقلاب مرهون خون‌های مطهر و قدسی شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمود رجبی ظهر یکشنبه در دیدار با مادر شهید محمد معماریان اظهار کرد: امروز اقتدار نظام و اسلام و انقلاب مرهون خون‌های مطهر شهدا است که جوشش خواهد داشت.

رییس موسسه امام خمینی (ره) بیان کرد: احیای دین اسلام و عدم توقف و پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت شهدا است که از جان و مال خود برای حراست از میهن ایران اسلامی گذشتند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: امروز شهدا از سرمایه‌ها و نعمت‌های ایران و انقلاب اسلامی هستند و این فیض عظیم به برکت انقلاب و حرکت عظیم بنیانگذار کبیر آن در منطقه گسترده شد و جوشش گرفت.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: شهدا و خون قدسی آنان تاثیرات و خیرات بسیاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند و این اوامر مشهود و مبرهن است.

آیت الله رجبی عنوان کرد: شهدا زنده هستند و این تفکر که آنها دنیا را ترک کرده‌اند، اشتباه است و این امر در قرآن نیز به آن اشاره شده که شهدا را نباید مرده بپندارید، چراکه آنان بعد از مرگ زنده هستند.

رییس موسسه امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: تاثیرات شهدا در دنیای امروز مشهود و جاری و ساری است، زیرا انسانی موثر همواره زنده است.

برچسب‌ها