شورای گروه مدیریت بحران دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با هدف هماهنگی امور آموزشی و تبادل نظر میان اساتید، مسئولین و مدیرگروه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، اولین جلسه گروه مدیریت بحران با حضور مدیر گروه دکتر حسین اشتری و دکتر حسین قدیانی رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی و معاونین و جمعی از اساتید دانشگاه و اعضای گروه برگزار شد.

در این جلسه جمعی از صاحب نظران حوزه مدیریت بحران به بیان موضوعات بنیادین به منظور رشد و ارتقاء مباحث درسی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پرداختند.

دکتر اشتری مدیرگروه مدیریت بحران دانشگاه جامع انقلاب اسلامی ضمن تاکید به مباحث مطرح شده، تدوین نظام مسائل و محتوای دروس و کتب مورد نیاز این رشته را جزو اقدامات آتی این گروه بیان کرد که مبنای آن مطالبات مقام معظم رهبری خواهد بود. همچنین حل مسائل و مشکلات دانشجویان و همچنین دقت نظر در مورد جذب اساتید را از برنامه های اساسی این گروه عنوان کرد.

وی ادامه داد: اساتید ضمن استفاده از روش های بروز و نوین آموزشی شایسته است با جدیت فعالیت های دانشجویی را در کلاس ها افزایش دهند، چرا که باعث ارتقاء سطح کیفی آموزش خواهد بود.

در این جلسه دکتر قدیانی رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری چنین جلسات و نشست هایی بررسی مشکلات آموزشی، بررسی و پذیرش طرح های جدید مرتبط با فعالیت و تخصص گروه ها است و هدف عمده این دانشگاه ایجاد رقابتی انگیزه بخش بین گروه های آموزشی از طریق نظام ارزیابی است که گروه آموزشی ما به طور مثال از چند نشریه فعال حمایت می کند، چه تعداد خروجی مقاله دارد و همینطور در چند همایش مشارکت فعال داشته است. و نتیجه این رقابت ها و ارزیابی ها تبدیل به یک جشنواره دانشگاهی شده که منجر به انتخاب گروه برتر در پی آن استاد برتر، دانشجوی برتر و ... می شود.

وی ضمن تاکید برلزوم افزایش کیفیت آموزشی در دانشگاه افزود: مسئولیت مدیران گروه های آموزشی در دانشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در پایان ضمن تقدیر از همکاری و همیاری همه مدیران آموزشی در پیشبرد توسعه دانشگاه برای آنها از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون مسئلت نمود.