قم- امام جمعه قم گفت: دشمنان اسلام اعوان شیطان هستند و چهره جنایات کارانه آنان مشهود شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی بعد از ظهر یکشنبه در درس اخلاق مدیران حرم بانوی کرامت اظهار کرد: امروز تمام جبهه باطل و کفر در مقابل جبهه حق و اسلام قرار گرفته است و چهره جنایات کارانه آنان مشهود شده است.

امام جمعه قم بیان کرد: دشمنان اسلام اعوان شیطان هستند و با او پیوند و تعهد دارند و ایستادگی در مقابل حامیان آن واجب است.

تولیت آستان مقدس حرم بانوی کرامت ابراز کرد: برخی از کشورهای مسلمان که خود را خادم حرمین می‌نامند از کسانی حمایت می‌کنند که بیش از یک سال است به کشتن مردم بی‌پناه روی آورده و به حریم مسلمانان تعدی کرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم انسان را از تعامل و دوستی با شیطان نهی کرده است چراکه همواره سعی در فریب دادن و گمراه کردن آدم را دارد.

آیت الله سعیدی اذعان کرد: شیطان در انواع بزنگاه‌ها و فضاهایی که انسان وجود دارد، کمین کرده است تا آدمی را از راه درست یعنی تقرب الی الله باز دارد و بسیاری از حرام‌ها را عادی سازی کند.

امام جمعه قم تصریح کرد: در دنیای امروز نیز کسانی هستند که از حزب شیطان تبعیت می‌کنند و دست این افراد به خون مظلومان آغشته است.

تولیت آستان مقدس حرم بانوی کرامت یادآور شد: انسان باید از اعمال حرام اجتناب کند و همواره با ذکر و یاد خداوند به سوی حلال‌ها و کارهای طیب روی بیاورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حرام‌خواری همواره از حربه‌های شیطان است ضمن اینکه خداوند با بنی‌آدم عهد بسته است که شیطان را نپرستد و شیطان را دشمنی آشکار برای انسان معرفی کرده است.