قم- نشست دبیران و رؤسای کمیته‌های ۱۰ گانه یادواره شهدا با حضور جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب علیه السلام در سالن جلسات ستاد سپاه استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی کبیری پور عصر یکشنبه در نشست دبیران و رؤسای کمیته‌های ۱۰ گانه یادواره شهدای قم اظهار کرد: شمارش معکوس برگزاری یادواره شهدا شروع شده و باید برنامه‌های اثرگذاری در سطح استان داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با اشاره به حضور دانشجویانی از دیگر کشورها در قم، بر ضرورت استفاده از ظرفیت حضور این دانشجویان در دانشگاه‌های استان در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ مقاومت و مبانی دینی تاکید کرد.

سردار کبیری پور با تاکید بر مردمی سازی یادواره شهدای استان گفت: حضور و پشتیبانی مردم در دوران دفاع مقدس غیرقابل انکار است و باید این موضوع در جریان برگزاری یادواره‌های شهدا مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه سرهنگ مهدی حیدری دبیر ستاد اجرایی یادواره گفت: کمیته‌های ۱۰ گانه ویژه برگزاری یادواره شهیدان زین الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم، فعالیت‌های خود را آغاز کرده و تا کنون جلسات متعددی با ادارات مختلف اعم از شهرداری، شورای شهر، اداره کل ورزش و جوانان و.... جهت برگزاری هر چه بهتر این یادواره برگزار شده است.

حیدری افزود: برنامه ریزی های لازم در تمام کمیته‌های مختلف صورت گرفته و در این خصوص اولویت‌ها تعیین و در این جلسه مصوب خواهند شد.

در پایان این نشست، دبیران و روسای کمیته‌های ۱۰ گانه، گزارشی از روند برنامه ریزی و اجرای یادواره شهدای استان ارائه دادند.