زنجان-دبیر دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان از انتشار فراخوان این جشنواره خبر داد و گفت: فعالان رسانه‌ای باید آثار خود را تا یکم آذر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهیر شاهمرادی گفت: فعالان رسانه‌ای علاقه‌مند به شرکت در دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان می‌توانند آثاری را که در بازه زمانی دی ماه ۱۴۰۲ تا آبان امسال تولید شده است تا یکم آذر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: این جشنواره در قالب‌های متنوعی از جمله گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند، پادکست و رادیو برگزار می‌شود.

شاهمرادی  با بیان اینکه در این جشنواره، «روایت پیشرفت» به‌عنوان بخش ویژه در نظر گرفته شده است، افزود: شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی -اسلامی و رسانه و گروه مقاومت نیز از دیگر محورهای این جشنواره است.

دبیر دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به‌صورت سی دی یا فلش به بسیج رسانه استان زنجان تحویل دهند.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۲۴۳۳۵۵۲۲۴۰ تماس بگیرند.

شاهمرادی گفت: آیین اختتامیه و اعلام نتایج دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان ۲۱ دی‌ماه امسال، مصادف با روز قشر بسیج رسانه برگزار خواهد شد.