در حالی که رژیم صهیونیستی خبرنگاران فلسطینی را به اتهام عضویت در جنبش‌های مقاومت در غزه به شهادت می‌رساند، یک خبرنگار صهیونیست در انفجار خانه‌های غیرنظامیان در لبنان مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ویدئویی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که خبرنگار شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی را در کنار نظامیان صهیونیست در حال انفجار یکی از خانه‌های غیرنظامیان نشان می‌دهد.

در این ویدئو یکی از نظامیان صهیونیست در حالی که به دستگاه ویژه انفجار خانه‌ها اشاره می‌کند به خبرنگار اسرائیلی می‌گوید: یک مأموریت مهم پایانی برای ما باقی مانده است… آنجا یک ساختمان وجود دارد؛ آن ساختمان خاکستری.

این نظامی صهیونیست در خصوص انفجار این خانه به خبرنگار اسرائیلی می‌گوید که باید چه محلی را روی دستگاه برای انفجار خانه فشار بدهد.

سپس خبرنگار صهیونیست دستگاه را به دست می‌گیرد و پس از شمارش معکوس از چهار تا یک، دکمه انفجار را فشار می‌دهد تا خانه منفجر شود و دود از آن بلند شود.

این خبرنگار صهیونیست در حالی در انفجار خانه‌های مردم لبنان مشارکت می‌کند که ارتش رژیم صهیونیستی خبرنگاران فلسطینی را به عضویت در گروه‌های مقاومت در غزه متهم می‌کند و به کشتار آنان می‌پردازد.