تیم فوتبال نوجوانان ایران موفق به شکست اردن در مقدماتی جام ملت های زیر ۱۷سال آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال نوجوانان ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا را مقابل اردن، میزبان گروه A این مرحله برگزار کرد.

در حالی که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر یک اردن تمام شده بود، در نیمه دوم شاگردان عباس چمنیان نتیجه را بازگرداندند و ۴ بر ۲ پیروز شدند.

عرفان خدادادیان (۱۵) ابوالفضل کاظمی (۷۰) سلمان غفاری (۷۷) و مهرداد آقامحمدی (۵+۹۰) پنالتی برای ایران و نورالدین عمر و(۳۷) و محمد ابورمحه (۴۰) برای اردن گلزنی کردند.

تیم نوجوانان کشورمان با این برد ۹ امتیازی شده و با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه A مرحله مقدماتی را تمام کرد. اردن نیز با چهار باخت متوالی و بدون امتیاز قعرنشین گروه ماند.

ماهان مشابه، مرتضی علی بالدی، ابوالفضل کاظمی، امیر علی عشور نژاد، محمد امین حسینی، عرفان یوسف زاده (۷۱_ مهرداد آقامحمدی)، علی جلوخانی (۴۶_ محمد امین جاویدزاده (۸۶_ محمد امین مهرعلیان)، ماهان علیپور (۷۱_ امیر محمد بوستانی)، ایلیا احمدی منش، امید قره چماقل و(۴۶_ سلمان غفاری) و عرفان خدادادیان نفراتی بودند که در این بازی برای تیم نوجوانان به زمین رفتند.