آخرین بازی هفته نهم فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور با تساوی سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار هفته نهم لیگ برتر فصل جاری بین تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۸:۱۵ امروز یکشنبه برگزار شد که این بازی با تساوی ۲-۲ همراه بود.

محمد دانشگر (گل به خودی -۳۳) و امیرمسعود سرآبادانی (۴۲) برای فولاد خوزستان و کاوه رضایی (۲۵) و محمدمهدی محبی (۳۹) برای سپاهان گلزنی کردند.

گل نخست این دیدار با توپ ربایی کاوه رضایی در نیمه میدان و حمله همه جانبه سپاهان همراه شد تا همین بازیکن با پاس گل کامارا بتواند در دقیقه ۲۵ گل اول را به ثمر برساند اما کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد تا پیام حیدری مجبور به بازبینی صحنه توسط VAR شود. بازبینی این صحنه باعث شد تا گل رضایی به فولاد سالم تشخیص داده شده و گل اول این دیدار ثبت شود.

تلاش فولادی‌ها برای جبران گل خورده در دقیقه ۳۳ روی سانتر سینا اسدبیگی در یک ضربه ایستگاهی جواب داد تا گل تساوی فولاد روی دفع اشتباه محمد دانشگر مدافع سپاهان به ثمر برسد.

بازی جذاب و کاملاً تهاجمی دو تیم در نیمه اول ادامه داشت تا این بار محمدمهدی محبی نقش کلیدی را در خلق موقعیت گل برای سپاهان ایجاد کند و خودش روی ارسال کامارا و پاس کاوه رضایی در داخل محوطه جریمه فولاد بتواند گل دوم زردپوشان را به ثمر برساند.

یحیی گل محمدی سرمربی فولاد که به خوبی می‌دانست رفتن سپاهان به رختکن در پایان نیمه اول احتمال تغییرات حریف برای حفظ نتیجه را به همراه دارد در دقیقه‌های پایانی نیمه نخست دستور حمله همه جانبه را داد تا این بار سانتر اسدبیگی به سرآبادانی رسیده و این بازیکن به زیبایی هرچه تمام دروازه پیام نیازمند را باز کرده و دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

۴۵ دقیقه دوم با تلاش هر دو تیم همراه بود تا هر کدام دو موقعیت مسلم گلزنی دیگری هم کسب کنند تا هواداران حاضر در ورزشگاه شهدای غدیر اهواز از تماشای این بازی لذت ببرند اما هیچ یک تبدیل به گل نشد تا دو تیم به یک امتیاز بسنده کنند.

سپاهان حالا ۱۷ امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول قرار گرفت تا اینگونه صدر را به پرسپولیس تحویل دهد. فولاد نیز ۱۵ امتیازی شد تا با ۱۰ گل زده و خورده در رده پنجم قرار بگیرد.