کرمانشاه- شهردار کرمانشاه در پی بازدید استاندار کرمانشاه برای تکمیل پل قره‌سو طی یک تا ۱.۵ ماه آینده قول داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه بعد از ظهر یکشنبه در بازدید میدانی از پروژه احداث پل غربی رودخانه قره‌سو که به همراه نادر نوروزی شهردار کرمانشاه و طهماسب نجفی معاون عمرانی استاندار و سجاد یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه انجام شد، اظهار کرد: دو پل اصلی رودخانه قره‌سو، شمال و جنوب شهر کرمانشاه را به هم متصل می‌کند.

وی افزود: با توجه به محدودیت عرض و با وجود بار ترافیکی سنگین در این دو پل، از سال گذشته تعریض هر دو پل در دستور کار قرار گرفت و امروز ساخت پل غربی در مراحل پایانی قرار دارد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تأخیر در بهره‌برداری از این پل به‌دلایل فنی خاطرنشان کرد: شهرداری کرمانشاه در روزهای آینده بر اساس برنامه‌ریزی جدید و با استقرار جرثقیل در محل ساخت پل، دهانه‌های پل را نصب خواهد کرد و پس از اجرای روکش آسفالت، پروژه در خدمت مردم خواهد بود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: بر اساس پیگیری و توضیحات ارائه شده امیدواریم این پل پیش از فصل سرما آماده بهره‌برداری شود.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه نیز در این بازدید گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده با قرارگاه خاتم اعتبار ساخت پل ۱۷۰ میلیارد تومان است و پایه‌های پل نصب شده و تیرها آماده نصب توسط جرثقیل سنگین است.

شهردار کرمانشاه زمان تکمیل و بهره‌برداری از این پل را یک تا یک و نیم ماه آینده اعلام کرد و افزود: این پل چهار بانده به مسیر فعلی اضافه خواهد شد تا گره ترافیکی کنونی را از بین ببرد.